Ma délután ünnepélyes keretek között Áder János köztársasági elnök kinevezte Szél Ágoston egyetemi tanárt a Semmelweis Egyetem rektorává. Adta hírül az MTI. Az egyetemi vezető megbízatása három évig, 2015. június 30-ig szól.

szelagoston.jpg

Fotó: Soós Lajos MTI

Szél Ágoston volt az, aki Tulassay Tivadar lemondása utána, megbízott rektorként vette át a Semmelweis Egyetem irányítását. Schmitt Pál volt köztársasági elnök doktori disszertációja körül kirobbant plágiumügy erősen megtépázta az egyetem hírnevét.
Bízunk benne, hogy dr. Szél Ágoston a benne tornyosuló szakmai potenciálnak köszönhetően méltó helyre állítja vissza az egyetem nemzetközi és hazai hírnevét.

A bejegyzés trackback címe:

https://tanulmanyiosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr564617339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missu 2012.07.13. 22:21:46

bégy év az nem 2016?

missu 2012.07.13. 22:22:25

bocs, négy év...

Tanulmányi Osztály Blog 2012.07.13. 22:33:53

Köszönöm az észrevételt. 2015. június 30 helyes dátum, én számoltam rosszul. A bejegyzést javítottam.
süti beállítások módosítása