Az első levél a szakdolgozatokkal kapcsolatban. Ági a Debreceni Egyetemre jár, ott történt meg vele ez a roppant idegölő eset. Hajsza a szakdolgozatért.

Ez tényleg nagyon rövid sztori, ami még a szakdolgozat készítés kapcsán esett meg velem. Kiválasztottam a témámat, felkerestem a konzulensemet. Megbeszéltük, hogy pontosan mit és hogyan kell csinálnom, megbeszéltük a fix konzultációs időpontokat valamint azt, hogy bármi sürgős van, én hívom őt. Haladtam is rendesen, minden találkozón megjelentem, már készen volt kb. a dolgozat kétharmada.
Ekkor jött a sokk: a tanszék telefonon értesített, hogy most vették észre, hogy mégsem jó a témám, újat kellene írnom. Először ideges lettem, majd kétségbeestem. Teljesen jól haladtam, minden időmet pontosan beosztottam. Felhívtam a belső konzulensemet, hogy most what the fuck? Ő sem értette a dolgot, de nem tehetett semmit. Aranyos volt, egyből tudott adni olyan témát, ami nem sokban tért el az enyémtől és a tanszék biztosan engedélyezi.
Jött a kapkodás, idegeskedés, hogy időben készen legyek. Végül épp határidőre sikerült leadnom. Hál’ Istennek jelesre védtem, így végül úgy álltam a dolgokhoz, lehet, ha nem így történik, a másik témámra négyest kapok.
Azóta a „Nyugtával dicsérd a napot.” szemléletmód szerint próbálok élni.

A bejegyzés trackback címe:

https://tanulmanyiosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr674668595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása