Budapesti Corvinus Egyetem. Presztízs, minőség, hírnév. Ez azonban nem feltétlenül jelenti azt, hogy minden oktató magatartása, hozzáállása kifogástalan. Az eset - szerencsére - mégis pozitívan zárult.

Szia!

 

István vagyok, a Corvinusra járok. Azt, hogy milyen szakon és melyik karon tanulok, maradjon titok. A lényegen nem változtat.

Történt tehát, hogy egy napon, a szokásos módon részt vettem az egyik érdekfeszítő előadáson. Valóban az volt, máskülönben nem mentem volna be. Én az a fajta gyerek vagyok, aki beismeri, ha valami nem érdekli. Ezért nem is izgatott volna, ha a saját hibámból kifolyólag ne sikerült volna teljesítenem ezt a bizonyos tantárgyat, csakhogy nem így történt.
Az órákon, szemináriumokon rendszeresen megjelentem, a zárthelyiket (kivétel nélkül jelesre) megírtam. Ezért furcsálltam, hogy az évközi jegyem elégtelen lett.
Bementem az oktatóhoz, hogy tisztázzuk a problémát. Kedves és korrekt ürge egyébként, de ha rájön az ötperc, akkor teljesen kifordul önmagából. Nos végül annyira sikerült felbosszantanom, hogy nyomdafestéket nem tűrő módon küldött el melegebb éghajlatra. Szerinte én őt csalónak és tisztességtelen embernek tituláltam. Ja és rágalmaztam is.
Már kezdtem feladni a dolgot, az járt a fejemben, hogy suvasztom majd be a plusz kurzust az órarendembe, mikor indulattal telve csak annyit mondott: „Rendben, megkapja azt a nyamvadt jelest!” Ezután szó szerint kitessékelt (inkább kilökdösött) az irodájából és rám vágta az ajtót. Teljesen elkapott a nevetés, azt hittem valami nagyon rossz burleszkbe keveredtem.
Csalódás nem is ért, a tárgyat teljesítettem, a jelest megkaptam. Azt, hogy mi történt az üvöltözése közben, rejtély. Szerintem rájött, hogy ő a hunyó, és kínjában, de a nagy kegyesség látszatát megtartva adta meg a megérdemelt jegyemet.

Rengeteg malőröm volt még, azokat is megosztom a későbbiekben. Indulásnak szerintem ez is megteszi.

 

Üdv,

István

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tanulmanyiosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr14621154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása