Ismét egy jelenleg is aktív DF-es hallgató írt e-mailt. Úgy véli épp itt az ideje egy Neptun verziófrissítésnek.

Sziasztok!
A Dunaújvárosi Főiskolán tanulok, ott történt meg velem ez az eset nem is olyan régen. A történet címe lehetne akár „A tanulmányi osztály és én” is.

Felvettem a féléves órákat, rendszeresen bejártam. Ez nagyjából heti 3x7 órát jelentett. Eltelt a félév, azt hittem minden rendben. Aztán kiderült, hogy mégsem. Tartozásom volt, így letiltottak mindenről. Vizsgák, ügyintézés és a többi. Megnéztem az egyenlegem és akkor vettem észre, hogy tartozom az iskolának. Jót nevettem ugyan rajta, de azért mégis kínos volt. Telefonáltam az ügyintézőnek, aki szerintem azt sem tudta, hogy melyik bolyón jár. Nagy nehezen beazonosított és egykedvűen közölte, hogy valóban így áll a helyzet és hogy ez van.

Aztán még aznap megindítottam az átutalást, így három nap múlva meg is oldódott a probléma.
Mielőtt kapnám az ívet. A gondom nem az volt, hogy tartoztam és letiltottak. Ez a szabályzat ez így helyes.

A kérdés, ami felmerül bennem csak annyi, hogy év közben legalább egyszer, miért nem küldtek neptun üzenetet, hogy figyelmeztessenek a mulasztásomra? Nagy kérés? Nem hiszem, mert heti 5x jönnek (számomra) teljesen felesleges üzenetek. Nyelviskola, ilyen-olyan mérkőzés, kérdőívek. Szerintem nem lenne nagy informatikai kihívás az, hogy a tartozásokat figyelje a rendszer, és bizonyos idő elteltével figyelmeztető üzenetet küldene az érintetteknek.

A bejegyzés trackback címe:

https://tanulmanyiosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr474666828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ueszti 2012.07.19. 19:39:47

Én most végeztem a Duf-on és én is átéltem a neptun problémákat. Viszont nem értek egyet a történet írójával. A te felelősséged befizetni a pénzt most is és a jövőben is. Nem az iskola kötelessége több ezer diák után küldözgetni az üzenetet, hogy ugyan fizesd már be a díjat erre meg arra. Én 6 féléven keresztül minden alkalommal időben fizettem a dolgaimat, pedig nekem is sok tárgyam volt, sok felesleges üzenetet kaptam még se felejtettem el ilyen dolgokat, mert tudtam hogy én szívom meg, én nem mehetek vizsgázni, az én érdekem a befizetés. A jövőben sem fognak figyelmeztetni, hogy el ne felejts menni az oviba a gyerekért, ne felejts el kenyeret venni stb. stb. Úgy hogy a történet írójának semmi oka "felháborodni" és kérni pénzügyi befizetésre szóló többszöri figyelmeztetést. Valamilyen dologra tényleg nem szokott a suli üzit küldeni, amire meg kéne. Pl.: tanterv változás, valamilyen módosulás a TVSZ-ben. Az ilyet igen, közölni kéne.

yves 2012.07.19. 21:45:54

A Neptun nem küld automatikus üzenetet minden új kiírt téelről? A neptunos üzeneteket nem kapod meg automatikusan e-mailben? (A válasz elvileg mindkettőre igen, bár persze a DUF-on lehet máshogy beállítva.)

ueszti 2012.07.19. 22:38:46

@yves: De küld, egyszer. De nem tudom miért kéne elvárni, hogy bizonyos időközönként újra küldjön egyet. Aki hülye, és nem figyel, az járjon is pórul...

yves 2012.07.20. 05:47:20

@ueszti: Igen, pontosan így gondolom én is.
süti beállítások módosítása