Sztálinváros felsőoktatási intézménye sem jeleskedik a gyors ügyintézés terén. Olvasónk - nevezzünk Norbinak - megpróbálta költség- és ponthatékonyan megoldani a bekerülést Kommunikáció szakra. Sajnos nem sikerült neki. Sőt. Kommunikáció szak helyett Műszaki Menedzser szakon kötött ki, valamint hetekig járhatott a THIH-ra (Tanulmányi és Hallgatói Információs Hivatal).

2011. Augusztus végén járunk, amikor is Intézményi kommunikátori záróvizsgámat már letudva, diplomás szakra való beiratkozásom következett. Mérnök informatikára tudtam, bejutok, és azt is, hogy szakváltási kérelemmel a szakváltás azonnal megkezdhető Kommunikációra. Rákérdeztem több helyen is; van-e értelme, lesz-e állami hely stb stb, persze bíztattak, hogy csináljam, bejutok.

Így is történt, 2 nap múlva kaptam a neptun üzenetet, kommunikációra elfogadták a kérvényem állami támogatott finanszírozással (öröm és boldogság) majd pár percre rá az üzenet, pénzügyi státusza még meg nem határozott, nem tudtam mire vélni, gondoltam majd javítják. Pár napon belül fullos órarendem is lett (elsősként nem vehettem fel tárgyakat, ezt a THIH intézte). Később, amikor kiderült, hogy csak költségesre mehetek, mert 2(!) szabad állami hely volt és mindet betöltötték kicsit kiakadtam. Tudtam, fizetni nem fogok, így újabb kérvény, ezúttal Műszaki menedzserre (kommunikáció után ez volt az a szak, ahol kamatoztatni tudtam az IK-n megszerzett „tudásom”). Ezen szakon tudtam, hogy lenne hely.

3 hétig órákra se jártam, mert nem kaptam választ, mondván a kérvény elbírálásra egy hónap határidő áll rendelkezésre, na de mit csináljak addig? Kérdem én. Járjak be órákra, jött a válasz, majd az újabb kérdésem: Igen, és mire? Kommunikációra, aminek a tárgyai neptunban fel lettek véve, vagy az infós tárgyakra vagy a menedzserre?! 3. héten napi 3 TO járkálás után végül sikerült elintéznem és lett órarendem, bár egy tárgyat csak a 4. héten vettek fel nekem (imádott vállalat gazdaságtant)… Azóta is Műszaki menedzser szakos hallgató vagyok eme remek intézményben és ösztöndíjgyanúval zártam a második félévet (fuck yeah).

A levél, miszerint elfogadták a kérvényt, kb a félév közepe felé érkezett meg…

A bejegyzés trackback címe:

https://tanulmanyiosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr174621999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ueszti 2012.07.02. 21:14:44

Óhh drága jó Duf... Annyi szép emlékem van nekem is a THIH-val... :D

Lillus23 2012.07.12. 16:10:29

Sziasztok! Múltkor keresgéltem, hogy diákként hol érhetné meg folyószámlát nyitni, amire jöhet minden hónapban az ösztöndíj. Eddig ezt találtam a legjobbnak: erstebank.hu/extras/fiatalsag/
Van valakinek valamilyen ötlete még?

Tanulmányi Osztály Blog 2012.07.12. 17:48:22

Szia!

Az Erste ajánlata jól hangzik. Azonban mindenképpen érdeklődj részletesen az egyik bankfiókban.
Jómagam a K&H-nál vezetek folyószámlát, teljesen megbízható, és nem is drága. Havonta nagyjából 200 Ft-ba kerül összesen. Amit nagyon nem ajánlok az OTP. Csak rosszat hallottam róla.
Még érdeklődök, hogy melyik bank milyen szolgáltatást nyújt diákoknak-hallgatóknak.

Üdvözlettel,

Balogh Attila József

kepzelt_vilag 2012.07.14. 20:09:01

Nem bírom az ilyen embereket, akik ilyen "csellel" jutnak állami támogatáshoz. Megérdemelte a levél írója.
süti beállítások módosítása