Ismét egy úriember küldött e-mailt, így újból a Corvinos háza táján történő galibákról olvashattok. Jó tanács: ha hülyének is néznek, akkor is kérdezz meg mindent kétszer.


Diplomaátvétel. Általában ünnepélyes pillanat, számomra mégsem volt az. Viszonylag egyszerű sztori, ezért nem is húzom az időt felesleges sallangokkal. Sikeresen abszolváltam és államvizsgáztam. Az előírt nyelvvizsgáimat is sikeresen megszereztem. Ennek ellenére mégsem vehettem részt az ünnepi diplomaátadón.

Úgy gondoltam minden rendben van, nyelvi bizonyítványomat bemutattam. Nagy lelkesedéssel mentem az átadóra, ahol az előzetes egyeztetést követően kiderült, hogy én nem vagyok a végzettek között. Eléggé szíven ütött, hiszen a fél rokonság eljött és arra várt, hogy láthassa milyen is egy diploma. A probléma forrását hamar megtalálták az ott sürgő-forgó szervezők. Kiderült, hogy valami oknál fogva az egyik nyelvvizsgámat sima középfokúnak regisztrálták, miközben mindkettő szakmai. Naivan kérdeztem, hogy akkor most nem is vehetem át? Hát nem vehettem át. Két vagy három hét múlva vehettem át a TO sötét irodájában a diplomámat. Végül is nagy tragédia nem történt, csak nem pont így képzeltem el, egy ilyen fontosságú eseményt.

Mondjuk legalább elnézést kértek, ahhoz értenek. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://tanulmanyiosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr844622527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása