Levélírónk szerint a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) egyik oktatója szimpátia alapján osztályoz. Az sajnos nem derül ki, hogy az oktató hogyan tartja számon a számára antipatikus személy nevét és a hozzá kapcsolódó arcot. Meglehet, hogy erre is van valamilyen zseniális módszere.

Ahogyan láttam, volt már egy olvasói levél a BKF-fel kapcsolatban. Amit most leírok neked és az olvasóknak szintén ott történt. Nem kitaláltam, valóban fültanúja voltam az esetnek. Ahogy mondani szokták: ha ezt valaki meséli nekem, akkor nem hiszem el.
Neveket, de még kurzust sem említek. Bizonyítani úgysem tudom az igazamat, a nyakamba meg nem hiányzik egy per.
Történt tehát, hogy egyik oktatómhoz mentem fogadóórára, mikor a takarítónő miatt kicsit várnom kellett a folyosón. Nem akartam összepiszkítani azt, amit felmosott. Ezért álltam meg egy másik tanár ajtaja előtt. Az ajtó résnyire volt nyitva, így ha nem is hangosan, de kihallatszott a beszélgetésük. Amit hallottam, teljesen megdöbbentett. Az idősebb azt ecsetelte fiatalabb kollégájának, hogy a kifejtős feladatok mennyire alkalmasak arra, hogy a számára nem szimpatikus hallgatókat lepontozza. Állítása szerint, már több éve szándékosan tesz a tesztekbe ilyen jellegű kérdéseket. Mivel ő tanár, mindent meg tud magyarázni, így a diáknak sohasem lehet igaza. Nagy nevetésben törtek ki, és a harminc év körüli tanársegéd pedig megköszönte a „hasznos tippet”.

Sejtem, hogy nem mondtam újat, de számomra ez eddig csupán városi legenda volt. Most már azonban tudom, hogy a BKF-nek van (legalább) egy olyan oktatója aki előszeretettel osztályoz pofára.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tanulmanyiosztaly.blog.hu/api/trackback/id/tr414648491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ueszti 2012.07.12. 19:40:31

Hehe, édi :D Ahogy a másik bejegyzés hozzászólásában is írtam, én is jártam a BKF-re és nekem se új ez az információ. Nekünk több tanárunk is olyan volt, hogy a rendszerből lekérve megtanulták az összes diák nevét arccal már az első órára!!! Fogalmam sem volt, hogy csinálják. Aztán később tudtam meg, hogy van ilyen rendszer. Ami valljuk be nem egy rossz dolog, meg az is jól esett a diákoknak, hogy tudták a neveiket. De ha viszont ezt ilyen célra használják fel, akkor ássák el magukat. De az tény, hogy a pofára osztályzás minden főiskolán/egyetemen megvan.
süti beállítások módosítása